söndag 29 maj 2011

Morsdag kort till min Älskade Mamma och Svärmor.

Har gjort kort till Mamma och ett kort till Svärmor. Svärmor har precis gått i pension så hon får ett kombinations kort idag. I kortet står texten Njut Av Livet. Och jag hoppas verkligen att hon får det jättebra nu, och tar hand om sig själv efter alla år inom barnomsorgen. Och kanske att hon skulle vara lite mer egoistisk, och  lära sig att säga nej ibland. Får säga att jag har tur som fått Världens góast, och mest generösa svärmor man kan få. Och så har jag så klart då köpt en korsordsbok med lexikon till henne, för vad kan passa bättre i en tid som denna. Och som pricken över i så följde en sudokobok med på köpet. Läs och Njut, eller kanske jag skulle säga Lös och Njut!

Så min Älskade Mamma då, en blomma till en trädgårdsmästar fru??, Kanske inte!! Där tog fantasin slut så det får bli tråkiga lotter och jag hoppas hon har tur. Hennes kort innehåller två små Marabou chokladkakor, de kan hon avnjuta i all blomsterprakt på sin inglasade altan. Så jag hoppas ALLA mammor idag har det lite extra bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar