torsdag 5 januari 2012

Smycken

Det är så roligt att pröva på lite olika saker, och nu fick jag en förfrågan om ett smycke
till en arbetskamrat. Jag fick fria händer,
och efter en stund nere i min lilla vrå kom inspirationen och
jag gjorde dessa.
Pappret är ju som sagt då ett givet val av...Romatique Collection.
Har även satt papper på baksidan av hängsmycket. Tror att själva smycket med
glaset är köpt från panduro.
Denna med fjärilen blev ju min favorit. Den blev jättefin.
Köpte fjärilen på ebay, blev först lite förvånad, trodde ju inte att den skulle vara riktigt så stor,
men det var ju jättebra, det passar perfekt till ett hängsmycke.
Detta trasselhjärtat gjorde jag till mig. Det syns lite dåligt, men jag har
satt sex stycken vita pärlor i den, en för varje familje medlem. På det viset
bär jag alla mina i mitt hjärta.
Så gjorde jag denna stora vita bollen, det hänger en liten charms på den med
texten: Belive
Den blev ju också jätte fin.
Min käre kollega valde nu alla tre jag gjorde , så jag får gå ner i min lilla vrå
och göra en fjäril till mitt halsband också tror jag...

1 kommentar:

  1. Åh, så mycket fint du har gjort!!! Jag har varit hemma med feber i några dagar och har inte ens orkat pyssla... Tråkigt! Kram kram...

    SvaraRadera