tisdag 8 maj 2012

Kort till en riktig kämpe, Richard!!

Så kom de nya papprena från Magnolia och de flesta var söta, men jag valde de med Sveriges karta på och med hav och skepp på.
Det blev ett kort till min kusin, Richard som fyllde 41 år igår, 8maj. Ett stort Grattis till honom!!
Ibland händer saker i livet som väcker en till liv, och gör så att man ser Livet från ett helt annant perspektiv!
Richard drabbades av en stroke november 2010. Han är en tapper kämpare, och
envis, så snart hoppas jag att han är på fötter igen!
Stämplade på tagen: Inte bara ett år äldre utan också ett år bättre! En stämpel från vilda stamps.
Efter detta hände Richard så försöker jag uppskatta det jag har,
ta vara på dagen och aldrig somna osams!
Man vet aldrig vad som väntar en...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar