tisdag 8 maj 2012

Några Tags till olika tillfällen...

 När solen lyser ute och våren knakar i alla knoppar, har jag märkt att jag mår bättre att sitta i mitt lilla paradis.
Pollen är inget roligt i år. Nyser hela tiden och ögonen rinner och kliar.
Känner i år att en obeskrivlig trötthet har bosatt sig i min kropp, 
små stunder stjäl jag ändå för att tillbringa här nere,
i mitt paradis.
 Några olika tags blev det, under helgen. Hoppas att det går att läsa texterna på stämplarna.
Nu är det bara några meter band som skall pryda dem också sen är de klara!!
 Var tvungen att göra en tag för studenten också. Pappret är Reprints.
Så lilla Tilda som fiskar från de senaste Magnolia stämplarna som släpptes nyss.
Beställde alfabet med gemener från PY Hobby, så klart var jag tvungen att pröva de också!
Jag älskar dem! Billiga, tror att jag betalade 19 kr för hela alfabetet, och
jätte bra service från dem. Jag rekomenderar varmt Py Hobby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar