lördag 22 oktober 2011

Födelsedags kort på beställning..me like!!

Här är några födelsedagskort som jag har fått beställning på. Ett 18års kort till en kille...vad passar bättre änTim Holtz underbara papper???
Min chef fyllde 50år härom dagen, det firades så klart på jobbet. På kortet hängde jag en hammare och en sågcharms. Per som fick kortet blev jätteglad, han visade runt det för de flesta och
verkade väldigt glad över det. Så det kändes ju jätte kul.

Så var det beställt ett 45års kort till Maria. Höstigt, och med Tilda som en fågelskrämma.
I kortet prövade jag att stansa ut flaggor, som jag stämplade Grattis på och hängde upp i kortet. Det blev lite fint får jag nog säga. Löven är också utstansade och distressade i flera oclika färger.
Har börjat att våga experimentera med att blanda lite distresser, och det är ju kul. Blir det inte bra är det ju bara att göra om det en gång till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar